شنبه 25 اسفند 1403-12:37 | 2025/03/15
238
افزایش انتظارات مخاطبان از سازمان‌ها برای شفافیت، پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی
اندازه متن

آرینا خبر - نیاز به تخصص‌های متنوع در روابط عمومی مانند مدیریت رسانه، بازاریابی، تبلیغات و روابط بین‌الملل

دکتر حسن صیامیان

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران

مشاور رئیس  دانشگاه و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مارندران

  • کمبود نیروی انسانی متخصص و با تجربه در حوزه روابط عمومی
  • رقابت شدید سازمان‌ها برای جلب توجه مخاطبان و حفظ جایگاه خود در بازار
  • نیاز به تخصص‌های متنوع در روابط عمومی مانند مدیریت رسانه، بازاریابی، تبلیغات و روابط بین‌الملل
  • افزایش سرعت انتشار اطلاعات و نیاز به پاسخگویی سریع به بحران‌ها و شایعات در فضای مجازی
  • تنوع و پراکندگی مخاطبان و لزوم برقراری ارتباط موثر با هر یک از آنها با توجه به ویژگی‌های خاص خود
  • تغییر مداوم ابزارها و کانال‌های ارتباطی و نیاز به بروز بودن و انطباق با این تغییرات
  • افزایش انتظارات مخاطبان از سازمان‌ها برای شفافیت، پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی
  • نیاز به مدیریت بحران و حفظ اعتبار سازمان در شرایط بحرانی
  • چالش‌های اخلاقی در استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی مانند تبلیغات هدفمند و جمع‌آوری اطلاعات شخصی مخاطبان
  • نیاز به اندازه‌گیری اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی و ارائه گزارش به مدیران ارشد
  • عدم شناخت صحیح از توصیفی شغلی، اهمیت، شرح وظایف، نقش روابط عمومی در دانشگاه‌ها
مطالب مرتبط:
آخرین اخبار